[Most Recent Quotes from www.kitco.com]

LIVE DINAR

LIVE GOLD

SILVER PRICE

Sunday, January 9, 2011

Perbandingan Antara Emas Keluaran Public Gold dan Emas Keluaran Pihak Lain

Sumber : http://castlegold.blogspot.com/2011/01/perbandingan-antara-emas-keluaran.html
Salam…Alhamdulillah
Dengan izin Allah kita masih lagi bernafas hari ini…
Tentu anda tertanya-tanya mengapa saya membuat perbandingan ini???
Rela saya meluangkan waktu untuk anda semua…
Supaya anda tidak tersilap langkah dalam membuat keputusan dalam pelaburan emas ini…
Bagi anda yang baru ingin melibatkan diri dengan pelaburan emas ,
di sini saya kongsikan perbandingan antara emas keluaran PG dan keluaran pihak lain…
Buat keputusan dengan bijak…pilihan ditangan anda…hubungi saya 012 3495999…
Sedia membantu anda…..di mana jua anda berada…
Mari menyimpan emas…
Nilai Wang Kertas Semakin Menyusut…
Emas Adalah Penyelamat Kekayaan Anda….
Rasailah kebebasan kewangan seperti yang telah saya lalui…
Jual beli emas mampu membuat keuntungan dalam jangka masa yang singkat…
Mari bersama saya kita bina Empayar EmasPG
Saya akan kongsikan dengan anda cara memaksimumkan keuntungan…
Dan bagaimana untuk memanipulasi peluang yang ada untuk menggandakan emas yang anda ada..
Pastinya yang terbaik dari saya…
Setelah anda melihat perbandingan ini, saya pasti anda akan memilih emas Public Gold
sebagai aset pelindung kekayaan anda…

KIJANG EMASEMAS OUBPAMP SUISSEEMAS BUNGA RAYABARANG KEMASDINAR EMAS KELANTANEMAS PUBLIC GOLD & PUBLIC DINAR
Cara membeliHanya Di Cawangan Maybank Tertentu SahajaHanya di OUB Utama SahajaBoleh dibeli di kedai emas tertentuHanya boleh dibeli dan dijual di Poh Kong sahajaBoleh dibeli di mana-mana kedai emasBoleh dibeli melalui ejen berdaftar atau orang perseoranganBoleh dibeli daripada mana2 dealer public gold
Spread1oz (6%), 1/2oz(8%), 1/4oz(10%)1oz : AUS Nugget (2%), Gold Maple Leaf (2%), Kinebar (2%), Pamp Gold (3.5%), Singapore Lion (2%)Spread antara 10%-30% mengikut kedaiSpread 15%-25%Spread 20%-40%Spread 10%-15%Spread hanya 5%-6%
Boleh Lock Masa Harga RendahTidakTidakTidakTidakTidakTidakBoleh 24 jam sehari sepanjang tahun
Stok AvailabilitySentiasa Kehabisan StokSentiasa Kehabisan StokSentiasa Kehabisan StokStok Sentiasa AdaStok Sentiasa AdaSentiasa Kehabisan StokStok sentiasa ada namun oleh kerana permintaan terlampau tinggi PG telah membuat Jadual Pengambilan Stok biasanya dalam tempoh selepas seminggu order dapat emas
Lain-lainTidak boleh booking
Perlu dapatkan sendiri di Maybank
Mesti bawa resit asal masa jual balik
Mesti bawa resit asal masa jual balik
Perlu dapatkan sendiri di OUB
Tidak boleh buka sarung
Buka sarung tolak hargaBuka sarung tolak hargaHarga tinggi berbanding pasaranStok terhadJaminan beli balik walaupun dibuka sarung,kemek,calar dan sebagainya asalkan berat masih sama
Dinilai oleh assaayer emas bertauliah
Disertakan dengan Certificate of Authenticity
Dijamin 100% tulen (boleh rujuk Arrahnu Agrobank)

No comments:

Post a Comment